Õppe- ja kasvatusprotsessi eesmärk on lapse mitmekülgne ning järjepidev arendamine kodu ja lasteasutuse koostöös. Lasteaia õppekava on viidud vastavusse riikliku õppekavaga, õpetajad lähtuvad õppe- ja kasvatustegevuse kavandamisel laste eripärast, individuaalsusest, huvidest, vanusest, soost, kodusest keelest ja kultuurikeskkonnast.

Õppe - ja kasvatustegevuse eesmärgid:

- õppe- ja kasvatustegevus toetab lapse kehalist, vaimset, sotsiaalset ja emotsionaalset arengut, mille tulemusel kujunevad lapsel

- terviklik ja positiivne minapilt

- ümbritseva keskkonna mõistmine

- eetiline käitumine ning algatusvõime

- esmased tööharjumused

- õiged väärtushinnangud;

- kehaline aktiivsus ja arusaam tervise hoidmise tähtsusest;

- mängu-, õpi-, sotsiaalsed ja enesekohased oskused, mis tagavad koolivalmiduse saavutamise.

Õppe- ja kasvatusprotsessis käsitletakse erinevaid teadmisi ja tegevusi, lähtudes järgmistest valdkondadest:

1) mina ja keskkond

2) keel ja kõne

3) matemaatika

4) kunst

5) muusika

6) liikumine

Õppe- ja kasvatustegevuse läbiviimise põhimõtted:

1) lapse individuaalsuse ja tema arengupotentsiaali arvestamine

2) lapse tervise hoidmine ja edendamine ning liikumisvajaduse rahuldamine

3) lapse loovuse toetamine

4) mängu kaudu õppimine

5) humaansete, tolerantsete ja demokraatlike suhete väärtustamine

6) lapse arengut ja sotsialiseerimist soodustava keskkonna loomine

7) lapsele turvatunde, eduelamuste tagamine

8) üldõpetusliku tööviisi rakendamine

9) keskkonnateadlikku eluviisi kujundamine

10) kodu ja lasteasutuse koostöö

11) eesti kultuuritraditsioonide väärtustamine ning teiste kultuuride eripäraga arvestamine, eesti keelest erineva emakeelega laste oma kultuuritraditsioonide säilitamine

2024/2025 õppeaasta üldeesmärk

2024-2025 õppeaasta üldeesmärgiks on tervist edendavate harjumuste kujundamine. Arendustegevus toimub valdkondades nagu on seda füüsiline tervis, vaimne tervis, emotsionaalne tervis ja sotsiaalne tervis. Oluline on kujundada lastes tervislike eluviise - tervislik toitumine, liikumise olulisus, sotsiaalsete oskuste ja positiivse käitumise kujundamine, lapse emotsionaalse arengu toetamine.

Läbiviimise aeg

Üritus

September

Õppeaasta alguse pidu „Teadmiste päev!”

Liiklusnädal

Spordinädala üritus

Ülemaailmne puhtuse päev

Mihklipäeva tähistamine

Oktoober

Õpetajate päeva tähistamine

Sügispidu

Ülemaailmne loomakaitsepäev

Ülemaailmne kätepesupäev

November

Isadepäev

Mardipäev

Helkurinädal

Ülemaailmne lahkuse päev 

Detsember

1. Advendi püha

Piparkookide küpsetamine

Toida linde talvel!

Jõulukuuse ehtimine rühmas omatehtud kaunistustega (lastega rühmas)

Jõulupidu

Jaanuar

Hüvastijätt kuusega

Talvelõbud õues

Rahvusvaheline aitäh-päev (programmi “Kiusamisest vabaks!” raames)

Rahvusvaheline kallistamise päev

Eesti kirjanduse päev

Veebruar

EV sünnipäeva tähistamine

Sõbrapäev

Ülemaailmne turvalise interneti päev (programmi “Kiusamisest vabaks!” raames)

Riiklik hambavalu päev 

Riiklik kapsapäev

Vastlapäev

Heategevuslik üritus kodutute loomade toeks (koos lastevanematega)

Märts

Teatrinädal

Värvipliiatsite päev

Rahvusvaheline muinasjutupäev 

Üleilmne veepäev

Emakeelepäev

Aprill

Naljapäev

Supi päev

Lihavõtted

Lumikellukese päev

Südamekuu

Mai

Emadepäev

Päikese päev

Rahvusvaheline kiusamisvastane päev  (progammi “Kiusamisest vabaks!” raames)

Õppeprogramm: Saladused vees

Laulu- ja tantsupidu

Lõpupidu

Juuni

Laste kaitsepäev. Seebimullide pidu